lauantai 25. tammikuuta 2014

Tänään

Tänään en tee purjehdusprojektia, en opiskele, en huolla kirpparitavaroita, en kirjoita, en siivoa.

Tänään minulla ei ole paljon ihmisiä ympärilläni, ei paljon puhettakaan, ja vielä vähemmän mitään sanottavaa.

Tänään nukun pitkään, katson TV-sarjojen vanhoja jaksoja, luen kirjaa siihen asti kun se sovinnolla jaksaa kiinnostaa, selailen vanhoja lehtiä, ostan kimpun tulppaaneita, nukahdan viltin alle.

Tänään olen pitkään saunassa ja kirjoitan tyynykirjaa.  

Eilen huomasin, että päivistä on tullut jo pidempiä.

Minulla on rauhallinen olo.
Toivon koittavan yhtämittaisen onnellisen arjen. 
- Risto Rasa, Hiljaa, nyt se laulaa.

kuva via nighttattoo



2 kommenttia:

  1. Minä rakastan juuri kuvailemiasi päiviä nykyään niin paljon, että pyrin järjestämään niitä keinolla millä hyvänsä aika usein. Ja kyllä olen oppinut nauttimaan siitä ihanasta tekemättömyydestä ilman huonoa omaatuntoa. Nautinnollista viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. No jokohan nyt saisin NJ vastattua tähänkin eli kiitoksia ja nautinnollista nyt tulevaa viikonloppua!
    Jostain syystä en saanut kommentteja kirjoitettua tähän, mutta nyt toivottavasti taas onnistuu.

    VastaaPoista